Partnership Meet the Youngsters en Qmusic Limburg
Meet the Youngsters en Qmusic Limburg gaan partnerschap aan rondom de Verkiezing Aantrekkelijkste Werkgever van Limburg 2022.
Meet the Youngsters is hét online (carrière)platform waar jongeren in contact komen met innovatieve en inspirerende werkgevers uit de (Eu)regio. Meet the Youngsters ondersteunt jongeren met hun regionale arbeidsmarktoriëntatie en een bedrijf met zijn employer branding. Zo willen ze ervoor zorgen dat méér jongeren kiezen voor een uitdaging bij een bedrijf in de (Eu)regio.
Een van de activiteiten van Meet the Youngsters om bedrijven in de spotlight te zetten is de Verkiezing Aantrekkelijkste Werkgever van Limburg. Om hier extra aandacht aan te geven, gedurende de coronaperiode, zijn Meet the Youngsters en Qmusic Limburg gaan samenwerken.
Qmusic Limburg heeft in de coronaperiode de ’30 Seconds of Fame’ bedacht. Om ondernemers een steuntje in de rug te geven was het mogelijk om gratis een spotje in te laten spreken dat dan weer zou worden uitgezonden in een speciaal reclameblok. Meet the Youngsters had zich hiervoor aangemeld en op die manier werden de eerste contacten met Jos Meessen gelegd.
Een partner voor de hele verkiezing
Jos Meessen gaf aan dat hij op zoek was naar een mediapartner die de gehele periode aandacht wilde besteden aan de Verkiezing Aantrekkelijkste Werkgever van Limburg.
Tijdens de verkiezing kan ieder bedrijf zich in de picture zetten bij talent in Limburg. Doel van de verkiezing is het binden, boeien en benutten van talent voor Limburg door potentieel talent op een eigentijdse wijze kennis te laten maken met de prachtige bedrijven en organisaties die actief zijn in Limburg. Qmusic Limburg realiseert zich dat in de huidige tijd, met extreme krapte op de arbeidsmarkt, employer branding steeds belangrijker wordt. Om die reden is Qmusic Limburg tijdens de hele duur van de verkiezing de mediapartner van de verkiezing. Dit Partnership geeft Meet the Youngsters de kans om via Branded Content acties en reguliere spots bedrijven zich te laten aanmelden voor de verkiezing en om mensen te laten stemmen. Daarnaast krijgen bedrijven de kans om zichzelf te profileren om zo dé Aantrekkelijkste Werkgever van Limburg 2022 te worden.
De kracht van radio voor employer branding
“Employer branding gaat veel verder dan alleen maar vette vacatureteksten schrijven. Het gaat erom je bedrijf als merk op de juiste manier te positioneren voor potentiële medewerkers, maar ook voor je huidige medewerkers”, zegt Martijn Lammers, Business Partner bij CMC Marketing en Media. “Door de naam van Qmusic Limburg als partner te koppelen aan de Verkiezing Aantrekkelijkste Werkgever van Limburg willen we dan ook het medium ‘radio’ op een andere manier inzetten voor de employer branding van bedrijven. Communicatie via de radio zorgt voor herkenbaarheid en betrouwbaarheid van een merk. Bij CMC Marketing en Media geloven wij er ook in dat herkenbaarheid en betrouwbaarheid een toegevoegde waarde hebben voor de employer branding van bedrijven.”
Wil je meer weten over de Verkiezing Aantrekkelijkste Werkgever van Limburg? Klik dan snel op onderstaande link.