IN THE PICTURE: Branded content op Qmusic Limburg

Non-Spot
Wil jij met jouw bedrijf ook in the picture staan? Dat kan met een branded content actie op Qmusic Limburg tussen 9.00 – 10.00 uur via het sponsorpakket ‘In The Picture’. Een hele week lang wordt het bedrijf of de organisatie genoemd in commerciële promo’s, aankondigingen, actiespel en een kort live gesprek. De invulling van de (muzikale) content blijft onder redactie van Qmusic Limburg.

Live gesprek
Tijdens de actieweek is er tijdens dit gesponsorde programmauur tussen 9.00 – 10.00 uur een interview met de contactpersoon van het bedrijf of de organisatie via de telefoon (wordt vaak vooraf opgenomen). Bij een actiespel is het mogelijk dat er meerdere gesprekken zijn met bijvoorbeeld luisteraars over de actie.

Billboards
Aan het begin + eind van dit programmauur wordt het bedrijf of de organisatie genoemd in een billboard: Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door…(Naam bedrijf of organisatie + hoofdactiviteit)

Actiepagina op de site
Indien er sprake is van een actie wordt er een pagina gemaakt op de website van Qmusic Limburg waar de actie wordt uitgelegd en deelname mogelijk is. Op deze pagina is ruimte voor het plaatsen van een logo en een commerciële tekst van maximaal 350 leestekens. De pagina gaat op vrijdag rond 18:00 uur live en blijft staan tot vrijdagochtend – tenzij het actiespel dit anders bepaalt.

Winnaar
Bij een actiespel stelt het bedrijf of de organisatie elke werkdag aantrekkelijke prijzen ter beschikking met een totaalwaarde van tenminste 500-1000 euro. Deze prijzen worden voorafgaand aan de actieweek overhandigd aan Qmusic Limburg en wij zorgen dat de prijswinnaars deze ontvangen.
De winnaars van de actie worden altijd op Qmusic Limburg bekend gemaakt.

ProgrammaPromo
Tijdens de actieweek worden er promo’s uitgezonden ter promotie van ‘In The Picture’ met daar direct achteraan een tag-on met daarin de vermelding van het bedrijf of de organisatie en eventueel een commerciële boodschap. Alleen voor het laatste deel geldt het commerciële spottarief volgens de tariefkaart. Lengte van de boodschap achter de promo is ca. 10 seconden.

Inzet promo’s: zat t/m donderdag:  6 dagen 6 x per dag, totaal 36 promo’s.
Billboards voor/na dit programmauur:  ma t/m vrij: 5 dagen 2 x per dag totaal 10 billboards.

Basistarief voor deze actie, exclusief commercials:            2495 euro