Ontdek de kracht van radioreclame

Met de veranderende beeldvorming en nieuwe technieken zijn veel mensen geneigd te zeggen dat radio zijn beste tijd heeft gehad. Maar niet is minder waar. Uit Engels onderzoek blijkt dat 85% van de ondervraagden wekelijks naar lineaire radio luistert. Van de jongeren is dit ook nog steeds een flinke 81%. Daarnaast doen technologische innovaties hun intrede waardoor radio (of liever gezegd, audio) op het randje van een nieuw tijdperk staat.

Radio is misschien wel het meest flexibele medium voor adverteerders. Het meest onderschatte, in ieder geval. Want het is het grootste overdagmedium. En wie zegt dat radio alleen maar goed werkt voor sales (klopt overigens), die doet het medium behoorlijk tekort. Als je het goed doet, kan radio veel meer. Radio vermaakt, verbeeldt, prikkelt, ontroert, zingt en kronkelt zich een weg door je bewustzijn. Wellicht is het goed, om je nog een keer te helpen herinneren aan die kracht van radio. Radio raakt en is springlevender dan ooit. Wil je meer weten wat radioreclame kan betekenen voor jouw bedrijf, neem dan contact met ons op.